close
身材由細到大都唔係特別驕人,
所以比較少做胸部療程同保養~
但隨著年齡增長,
發現開始出現胸部外擴、下垂等問題:(
而家終於的起心肝去搵下有冇美胸療程推介!
 
食飯時同閨蜜講開,叫佢推介美胸療程畀我試下
【Envus 6段循環美胸療程2.0】!
只需一次胸部療程,美胸效果顯著,
趁今日放假,即刻預約先!
 
 
順便上網了解下Envus胸部療程既背景,
原來Envus 美胸塑身專家擁有多年豐胸經驗,
配合專業技術同經驗豐富既美容師,
幫每位客人度身訂造最適合嘅美胸療程。
不愧為好多人都讚嘅美胸療程推介。
 
 
其皇牌【6段循環美胸療程2.0】
更為全港首創,有效塑形調整、減輕阻塞,
針對性改善下垂、外擴、不對稱等情況,
真係岩哂我!呢個胸部療程可以矯正返各種胸部問題!
 
 
今日黎到旺角分店,環境寬敞舒適,
簡單登記個人資料後靜侯梳化位置,
期間仲可以歎返杯養生花茶,好RELAX~
 
 
做胸部療程前,美容師會先為我分析胸部狀況,
了解我比較關注既胸部問題、解析成因,
再量度乳房,計算是否符合黃金比例!
之後就正式開始胸部療程,好期待啊~
 
 
 
【6段循環美胸療程2.0】分三大步驟:
 
Step 1. 獨家研創按摩手法
Envus 6段式升級術2.0利用獨家研創按摩手法,
疏通胸部經絡,刺激其神經末梢及穴位,
有效軟化乳腺增生同時改善毒素聚積而引起之胸部脹痛,
促進乳房再度發育,係我首選美胸療程推介之一!
 
**我既胸部經絡比較塞,胸部療程期間會有少許酸軟感~
 
Step 2. 雙效熱療破壁滲透技術
雙效熱療破壁滲透技術能升温40度,
有效加速血液循環,迅速於皮膚及細胞壁制造大量微孔,
使美胸療程嘅精華透過微孔更深層滲透進入胸部細胞,
加強胸部護理、美胸效果!
 
**利用儀器導入美胸精華至胸部細胞,
期間感到暖暖地,好舒服,胸部療程期間我仲訓著左~
 
Step 3. 鞏固定型營養胸膜
胸部療程採用最新獨家紐西蘭 No.1 重塑美胸精華油及胸膜,
結合多種有效天然豐胸精華萃取液,
其濃縮成份能提升胸部脂肪細胞體積,
令胸部更加提升緊緻、增加杯型呎吋。
同時令胸部加快吸收精華,補充所需營養~
 
**最後敷返個胸MASK就搞掂!
胸部肌膚即時變得細滑緊緻~
 
 
 
短短一小時就完成胸部療程,
做完之後效果好驚人!
原本大細胸既問題即刻改善左,
偏平位置變得飽滿有彈性,
胸型即時豐滿又結實咗,
同時改善胸部外擴、下垂等情況,
先疏通再提升及增大,美胸療程效果令我好滿意!!
 
 
 
而且胸部療程期間美容師親切又友善,
手勢專業,全程都唔會覺得尷尬,
有傾有講好開心,仲教我家居按摩手法,
全程都好享受又唔會hard sell~
 
有興趣既朋友仔留意啦!
我有好優惠!!
 
而家用我個優惠碼「XXXX」
即可享 【6段循環美胸矯正療程2.0】
$298 網上付優惠
$398 到店付優惠
即日優惠 $3,980/10次 (原價$2,980/1次)
 
電話查詢/預約:(852)6464 2626
 
- 適用於首次試做之新客戶
- 每位客戶只限使用以上優惠一次
- 網上付優惠需登記時支付
 
Envus Curve Aesthetics
FB: @envushk 曲線美學
IG: @envus_hk
 
地址:
旺角彌敦道611至615飛達商業中心22樓全層
銅鑼灣恩平道40-42號亨利中心11樓全層
 
#Envus真實用家實證 #全港首創六段循環美胸矯正療程2.0 #六段瞬間豐胸 #豐胸護理 #天然豐胸 #如何豐胸 #二次發育 #天然豐胸 #胸部療程 #美胸療程推介 #豐胸6部曲 #6段式升級 #Envus真實用家實證
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Envus 6段循環美胸療程2.0
    全站熱搜

    heimen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()