close

即使勤敷面膜多保濕,
但肌膚依然缺水、暗啞無光?
有機會係肌底細胞營養不足,
呢個時候做PLASONIC 無痕填充療程就最適合!


上星期去左Indigo Beaute銅鑼灣分店,
環境整潔舒適,裝潢簡約時尚。

 

 




填寫簡單個人資料,
美容師會先了解我既護膚習慣。
之後入房為我徹底卸妝潔面。
根據我既皮膚狀況建議適合我既療程,
今日做既就係PLASONIC 無痕填充療程。




美容師進行療程前先細心為我解釋
PLASONIC透過PlaPass技術(離子傳送)
開啟皮膚自動吸收效能,
為細胞吸收營養作好準備;
再以SonoPass技術(聲頻傳送)
鞏固及鎖住已滲透精華,
確保其於皮膚深層發揮作用。
而當中更有效發揮DDSD(營養輸送系統裝置),
秒速為肌底細胞開孔直送營養,
更可提升細胞自生吸收力高達5倍!




潔面後先用第一個機頭,
清除多餘既油脂污垢同厚重角質,
期間完全無痛,只有暖暖地既感覺。
做完第一個機頭,皮膚摸落已經滑溜好多~




隨後美容師為我針清、修眉。




之後換另一個機頭,
全面均勻搽上精華,
將超保濕精華直接導入至肌底,
為肌底直送營養,為細胞全面充電!
解決肌膚缺水、暗啞、毛孔粗大等問題
期間會有少少吉吉地既感覺,但無痛感。




最後敷上保濕面膜,加強保濕效果。




完成PLASONIC 無痕填充療程後,
為肌底注入滿滿營養,令肌膚飲飽水,
深層補濕同時激發皮膚吸收力,
即時回復光澤、均勻膚色、提升彈性,
有效改善肌膚細胞、激活膠原自生,
達至美白嫩膚、改善炎症、撫平細紋,
並為肌膚補充水份及保持皮膚鎖水力!




美容師仲提醒呢幾日肌膚會特別吸收,
所以連敷幾日保濕面膜,保濕效果會更顯著!


最後仲提供滋潤養生糖水,
由外至內都得到好好滋潤~讚!




Indigo Beaute
地址: 旺角彌敦道701號番發大廈15樓全層(A1出口)
銅鑼灣恩平道42號亨利中心21樓全層(F1出口)
Whatsapp: 90117877

 



如果大家有興趣,可以到Indigo Beaute的網頁了解詳情。

https://www.facebook.com/indigobeaute.com.hk



以上產品及資料由Indigo Beaute提供,謝謝觀看以上分享 :-D

期待下次繼續跟大家分享~:)



歡迎找我試用,出席活動

Email: heimenmak@gmail.com



免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,

並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

 

 
 
arrow
arrow

    heimen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()