close
經常染髮,洗頭時又甩好多頭髮,
朋友介紹我到妍髮活髮專家,
進行頭皮檢測以檢視頭皮狀況,
再進行適合療程以改善頭髮問題~
 
今日黎到Teris Hair妍髮活髮專家,
尖沙咀分店環境寬敞,簡潔舒適。
 
 
 
先由專業分析師進行詳盡頭皮檢測,
利用50倍、200倍頭皮放大檢測儀,
全面分析並精準呈現頭皮底層狀況。
 
 
 
清晰可見我既頭皮毛囊被厚厚油脂堵塞,
容易導致頭皮越來越多油脂分泌,
甚或有機會造成毛囊炎或引致脫髮情況!
 
 
 
專業分析師根據以上情況,
建議我進行死海礦物泥水油平衡療程。
死海礦物泥含豐富礦物質及微量元素,
具有深層潔淨功效,可以吸走頭皮油脂、
多餘老化角質,令頭皮回復水油平衡狀態!
 
 
 
先以養髮精華軟化角質,
再塗抹死海礦物泥再加以輕輕按摩,
期間感到頭皮涼浸浸,好舒服!!
 
 
 
除左深層潔淨功效之外,
死海礦物泥仲有高效抗菌力,
減少菌種滋生同時排毒,
有助頭皮循環、修復,
促進頭部環境更健康~
 
 
 
 
 
沖水後再做埋奧桑梳療程,
利用嗅氧令頭皮消炎、殺菌、止痕同改善頭油。
期間感到輕微電流,但完全唔痛,感覺好得意!
 
 
 
完成死海礦物泥水油平衡療程同奧桑梳療程,
頭皮感覺清爽潔淨,
我仲選購埋妍髮洗護產品,全自家產品,
包括洗頭水、護髮素同育髮精華,
咁就可以KEEP住頭髮亮澤輕盈,清爽健康,
改善脫髮、頭皮痕癢、毛囊阻塞等問題!
 
 
 
@teris_hair
 
#妍髮活髮專家 #terishair #頭髮毛囊再生 #頭髮毛囊淨化 #頭髮 #毛囊淨化 #油脂 #控油 #防脫髮
#死海礦物泥水油平衡療程 #奧桑梳療程
 
 
 
歡迎找我試用,出席活動

Email: heimenmak@gmail.com

 
 

 

 

 
 

 

 
arrow
arrow
    文章標籤
    Teris Hair妍髮活髮專家
    全站熱搜

    heimen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()