close
#艾灸袪濕療法
#388三次
#用我code仲可即減50蚊
 
日忙夜忙加上訓得唔好🌚
成日都腰痠骨痛 :(
睇中醫話我氣虛又濕氣重🙈
建議我可以試下艾灸治療📌
 
今日黎到銅鑼灣Sky Beauty💎
試吓皇牌🌟艾灸袪濕療法🌟
 
 
 
按摩師先為我進行全身按摩💆🏻‍♀️
以專業按摩手法疏通經絡,放鬆繃緊肌肉🎈
 
 
 
之後就重點治療疲勞既肩膊位置🔰
 
透過專業艾灸袪濕療法💡
以燃燒艾葉所製成之艾粒⚗️
產生溫熱及藥物作用🧬
有助袪濕散寒、行氣活血🔋
排清毒素後有效改善痛症!
更可提升免疫力🛡
 
 
 
完成後即時將繃緊肌肉放鬆🎉
有助促進血液循環,加強新陳代謝❇️
排走體內毒素、廢物♻️
當晚明顯好訓咗,可以一覺訓到天光💤
起身發覺面色紅潤咗而且人又精神啲😀
 
 
 
 
除咗保健養生效果顯著‼️
Sky Beauty無美容顧問🙆🏻‍♀️
全程無壓力😀可以好放鬆咁做treatment🥳
 
 
 
 
 
 
 
而家艾灸袪濕療法只需HK$388/3次💟
 
用我code📍Sky_H001📍
仲可即減HK$50😍
 
有興趣嘅快啲登記啦👇🏻仲有好多款療程揀架🉐
 
 
#SkyBeauty #詩嘉美容中心
#艾灸 #艾灸袪濕療法
#女人的浪漫時間 #舒服到好似屋企
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Sky Beauty艾灸袪濕療法
    全站熱搜

    heimen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()